Regulamin strony i sklepu internetowego Gruntownia

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO GRUNTOWNIA

SPIS TREŚCI

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE I DANE KONTAKTOWE. 1

§2 DEFINICJE. 3

§3 WYMAGANIA TECHNICZNE. 5

§4 SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ.. 5

§5 CENY PRODUKTÓW I FORMY PŁATNOŚCI 7

§6 DOSTAWY PRODUKTÓW – KOSZTY, FORMY I TERMINY. 8

§7 USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ.. 9

§8 REKLAMACJE. 11

§9 ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA.. 12

§10 PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ, LICENCJA, PRAWA AUTORSKIE. 13

§11 DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES. 14

§12 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW  I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ PRZEZ KONSUMENTA.. 17

§13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE. 19

ZAŁĄCZNIK nr 1 – WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO.. 20

ZAŁĄCZNIK nr 2 – WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY. 22

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE I DANE KONTAKTOWE

  1. Sklep internetowy jest dostępny w domenie www.gruntownia.pl i na
    odpowiednich podstronach po dokonaniu rejestracji oraz jest prowadzony przez
    Sprzedawcę.
  2. W
    przypadku reklamacji złożonego Zamówienia należy kontaktować się ze Sprzedawcą
    używając następujących danych kontaktowych:
  3. adres e-mail: kontakt@gruntownia.pl
  4. formularza kontaktowego dostępnego w ramach strony
    www.gruntownia.pl .
  5. Klient
    może porozumiewać się ze Sprzedawcą za pomocą adresu poczty elektronicznej i
    formularza kontaktowego dostępnego w ramach strony www.gruntownia.pl .
  6. Zasady
    korzystania oraz składania Zamówień, zawierania Umów Sprzedaży Produktów oraz
    dokonywania reklamacji w ramach Sklepu określa niniejszy Regulamin.
  7. Sprzedawca
    udostępnia nieodpłatnie Klientowi lub Użytkownikowi Regulamin przed
    rozpoczęciem korzystania ze Sklepu internetowego. Klient może utrwalić treść
    Regulaminu w dogodny dla siebie sposób np. poprzez zapis na trwałym nośniku lub
    wydruk.
  8. Warunkiem
    skorzystania ze Sklepu oraz zawarcia Umowy Sprzedaży jest akceptacja
    postanowień niniejszego Regulaminu. Klient poprzez jego akceptację wyraża zgodę
    na wszystkie postanowienia i zobowiązuje się ich przestrzegać.  
  9. Ceny
    podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto.
  10. Informacje
    o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu,

    w szczególności ich opisy, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty

    w rozumieniu Kodeksu cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w
    rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.
  11. W
    ramach korzystania ze Sklepu zabrania się dostarczania informacji o charakterze
    bezprawnym oraz w szczególności zabrania się:
  12. rozsyłania
    i umieszczania w ramach Sklepu spamu
  13. dostarczania
    i przekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w szczególności w
    ramach formularzy znajdujących się w Sklepie;
  14. Nakazuje
    się:
  15. Korzystanie
    ze Sklepu w sposób zgodny z Regulaminem oraz przepisami prawa;
  16. Korzystanie
    ze Sklepu w sposób niezakłócający jego funkcjonowania;
  17. Korzystanie
    z wszelkich treści zamieszczonych na podstronach internetowych Sklepu wyłącznie
    w celu osobistego użytku, zgodnie z udzieloną licencją.
  18. Klient
    nie może dokonać zakupu anonimowo ani pod pseudonimem lub używając
    niepoprawnych danych osobowych.
  19. W
    celu usunięcia konta Klienta należy pisemnie lub za pośrednictwem poczty
    elektronicznej poinformować Sklep o woli jego usunięcia.

§2 DEFINICJE

Pojęcia użyte w Regulaminie oznaczają:

  1. Sprzedawca – Maria Maruszczyk prowadząca działalność
    gospodarczą pod firmą Gruntownia Centrum Dobrych Szkoleń Maria Maruszczyk, pod
    adresem ul. Traugutta 77o 42-215 Częstochowa, NIP: 5732684897 zgodnie z dokumentem
    wygenerowanym z systemu Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
    Gospodarczej
  2. Klient lub Użytkownik –
    osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą
    prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, składająca
    Zamówienie w ramach Sklepu i dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.
  3. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze
    Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu, której przedmiot nie jest związany
    bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
  4. Konto – konto Klienta lub
    Użytkownika założone na platformie internetowej Sklepu, umożliwiające dostęp do
    zakupionych szkoleń i produktów.
  5. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i
    jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje
    zdolność prawną, wykonująca

    we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.
  6. Regulamin– niniejszy Regulamin Sklepu.
  7. Sklep Internetowy lub Sklep
    sklep internetowy dostępny pod adresem www.gruntownia.pl/sklep/ oraz na
    odpowiednich jego podstronach za pośrednictwem, którego Klient może dokonywać Zamówień
    i zakupów określonych Produktów.
  8. Produkt lub
    Produkt elektroniczny
    – towar i materiały zakupione lub dostępne

    w Sklepie, w tym także usługi oraz materiały wytwarzane i dostarczane w postaci
    cyfrowej dostępne w ramach Sklepu, przeznaczone do sprzedaży, w szczególności

    e-booki, dokumenty elektroniczne, materiały udostępnione na podstronach Sklepu,
    szkolenia, konsultacje, usługi indywidualne, a także produkty fizyczne.
    Produkty są sprzedawane odpłatnie, chyba że wyraźnie zastrzeżono inaczej.
  9. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktu
    zawarta pomiędzy Sprzedawcą

    a Klientem za pośrednictwem Sklepu.
  10. Ustawa
    o prawach konsumenta
    – ustawa z dnia 30 maja 2014 roku o prawach
    konsumenta (Dz.U. z 2014 poz. 827 ze zm.), dalej jako Ustawa.
  11. Kodeks
    Cywilny
     – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr
    16, poz. 93 ze zm.), dalej jako Kodeks cywilny.
  12. Ustawa
    o świadczeniu usług drogą elektroniczną
     – ustawa z dnia 18 lipca 2002
    roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
    dalej jako UŚUDE.
  13. Zamówienie
    czynność, oświadczenie woli Klienta zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy
    Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą i spełnienia świadczenia na rzecz Klienta, na
    warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.
  14. Formularz
    zamówienia
    – formularz Sklepu, za pomocą którego, Klient może
    złożyć Zamówienie i zrealizować Umowę Sprzedaży.
  15. Umowa
    zawarta na odległość
    – umowa zawarta z Klientem w ramach Sklepu, bez
    jednoczesnej fizycznej obecności stron, z wyłącznym wykorzystaniem jednego lub
    większej liczby środków porozumiewania się na odległość do chwili zawarcia
    umowy włącznie.
  16. Operator
    płatności
     – Tpay.com, portal którego właścicielem i
    operatorem jest Krajowy Integrator Płatności
    Spółka Akcyjna z siedzibą w Poznaniu, przy ul. Św. Marcin 73/6, wpisaną do
    rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd
    Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, VIII Wydział Gospodarczy
    Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000412357, numer NIP 7773061579,
    REGON 300878437.
  17. Dowód
    zapłaty
    – faktura lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o
    podatku

    od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku i innymi stosownymi przepisami
    prawa.
  18. Płatność
    wpłata na konto Sprzedawcy za pośrednictwem dostępnych w Sklepie sposobów
    płatności internetowych lub wpłata przy odbiorze Produktu- w zależności od
    wybranej formy płatności i zamówionego Produktu.
  19. System
    zespół współpracujących ze sobą urządzeń informatycznych

    i oprogramowania, zapewniający przetwarzanie i przechowywanie, a także
    wysyłanie

    i odbieranie danych poprzez sieci telekomunikacyjne za pomocą właściwego

    dla danego rodzaju sieci urządzenia końcowego (Internet).

§3 WYMAGANIA TECHNICZNE

  1. Klient może korzystać z udostępnionych funkcji sklepu internetowego w
    sposób zgodny z Regulaminem i obowiązującymi przepisami oraz w sposób
    niezakłócający funkcjonowania Sklepu internetowego oraz innych Klientów.
  2. Do skorzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz
    składania zamówień na Produkty i Produkty Elektroniczne potrzebne są:
  3. dostęp do Internetu z
    umożliwiającego to urządzenia;
  4. odpowiednio
    skonfigurowana, aktualna wersja przeglądarki internetowej obsługująca pliki
    typu cookies, np. Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google
    Chrome;
  5. aktywne i odpowiednio
    skonfigurowane konto poczty e-mail,
  6. aktualne narzędzie/program
    obsługujący pliki elektroniczne w formacie pdf., doc., docx, xsl, mobi, pub.
    itp. – w przypadku zamówienia produktów elektronicznych w formacie
    elektronicznym opisanym w ofercie.
  1. Sprzedawca zapewnia środki techniczne służące zapobieganiu
    pozyskiwania, modyfikacji lub zniekształcenia danych osobowych i
    informacji przez Klientów oraz przez nieuprawnione osoby trzecie.
  2. Sprzedawca podejmuje odpowiednie działania w celu zapewnienia prawidłowego
    funkcjonowania Sklepu.

§4 SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

  1. Klient może dokonać zakupu Produktu poprzez jego wybór z poziomu
    odpowiedniej podstrony Sklepu. Klient może dokonać wyboru wśród różnych
    wariantów Produktu w różnych cenach (o ile taka możliwość jest wyraźnie
    wskazana w opisie Produktu).
  2. Po dokonaniu wyboru Produktu, celem dokonania zakupu Klient powinien
    podejmować kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach
    Sklepu. Klient powinien w pierwszej kolejności kliknąć w przycisk „Dodaj

    do koszyka” pokazany wraz z ceną i opisem produktu, w wyniku czego wybrany
    Produkt zostanie dodany do koszyka zakupowego. Następnie, może dokonać
    dalszych zakupów lub kliknąć w przycisk „Zobacz koszyk”, a następnie
    kliknąć

    w przycisk „Przejdź do kasy” i sfinalizować zakup na kolejnej stronie.
  3. Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta w
    formularzach następujących danych:
  4. imienia i nazwiska oraz opcjonalnie nazwy
    firmy,
  5. adresu (kraj, ulica, numer budynku, numer
    lokalu, kod pocztowy, miasto),
  6. numeru telefonu,
  7. adresu e-mail,
  8. akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenia
    okienka oznaczonego jako „Akceptuje regulamin”. Akceptacja jest niezbędna do
    dokonania

    i sfinalizowania Zamówienia.
  9. wyrażenie zgody na
    realizację zamówienia przez Sklep poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i
    płacę”, który wskazuje na konieczność zapłaty

    za zamówienie.
  10. Klient może także
    opcjonalnie złożyć uwagi do zamówienia, np. dodatkowe informacje o dostarczeniu
    przesyłki.
  1. W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest także dokonać
    wyboru co do formy płatności za zamówione Produkty, z obecnie dostępnych w
    Sklepie.
  2. W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk
    „Kupuję

    i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych
    osobowych oraz danych w zakresie wybranych przez siebie Produktów, jak
    również co do formy płatności.
  3. Klient dokonując kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę”, ma świadomość,
    iż zawarcie umowy związane jest z obowiązkiem uiszczenia należnej
    Sprzedawcy zapłaty.
  4. Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta
    zawarcia

    ze Sprzedawcą Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią niniejszego regulaminu.
  5. Klient dokonuje zapłaty poprzez wybór jednej z formy płatności,
    dostępnej

    w Sklepie, a następnie dokonuje wpłaty.
  6. Fakt dokonania zakupu potwierdzony jest e-mailem wysłanym na adres
    mailowy podany przez Klienta w formularzu Zamówienia.
  7. Umowę Sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez
    Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 12 niniejszego paragrafu.
    Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z
    Regulaminem.

§5 CENY PRODUKTÓW I FORMY PŁATNOŚCI

  1. Ceny Produktów zamieszczone na stronie
    internetowej Sklepu są cenami brutto

    i zawierają wszystkie podatki wymagane przez obowiązujące przepisy prawne.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany
    cen Produktów prezentowanych

    w Sklepie, wprowadzania nowych Produktów, wycofywania Produktów,
    przeprowadzania promocji i dawania rabatów, a także czasowego oferowania
    Produktów nieodpłatnych. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia,
    które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek

    ze zmian. Szczegóły i czas trwania zawsze zawarte są w opisie danego Produktu.
  3. Czas trwania każdej promocji jest
    ograniczony. Rabaty i promocje nie sumują się.
  4. Klient może wybrać następujące formy
    płatności za zamówione Produkty:
  5. przelewem bankowym – płatne
    bezpośrednio na konto Sprzedawcy. Dane podane podczas składania zamówienia.
    Produkt zostanie wysłany po otrzymaniu i zaksięgowaniu przelewu na rachunku
    bankowym Sprzedawcy;
  6. przelewem
    elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto Sprzedawcy

    za pośrednictwem systemu Tpay – na przelewie w polu „Tytułem” prosimy podać co
    najmniej numer Zamówienia.  Produkt
    zostanie wysłany po otrzymaniu i zaksięgowaniu przelewu na rachunku bankowych
    Sprzedawcy;
  7. za pomocą PayPal –
    Klient zostanie przeniesiony na stronę serwisu PayPal w celu dokonania
    płatności na zasadach wskazanych przez ten serwis.
  8. Dokonując zapłaty za Produkt Klient może
    skorzystać z przysługujących mu kuponów rabatowych poprzez wpisanie kodu kuponu
    w polu „Kod kuponu”

    i kliknięcie przycisku „Zastosuj kupon”. Zniżka zostanie doliczona do koszyka.
  9. Do
    każdego Zamówienia wystawiana jest faktura (imienna lub na firmę, jeśli zostały
    podane dane firmy) w wersji elektronicznej, która zostaje przesłana do Klienta automatycznie,
    na co Klient niniejszym wyraża zgodę.

§6 DOSTAWY PRODUKTÓW – KOSZTY, FORMY I TERMINY

  1. Sprzedawca jest obowiązany do dostarczenia towaru bez wad.
  2. Termin realizacji zamówienia wskazany jest w Sklepie.
  3. W przypadku, gdy Kupujący wybrał płatność z góry za zamówienie, Sprzedawca przystąpi do realizacji zamówienia po jego opłaceniu.
  4. W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
  5. Towar dostarczany jest wyłącznie na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
  6. Towary zakupione w Sklepie dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.
  7. Zamówienie zostanie zrealizowane pod wskazany w Formularzu Zamówienia adres wysyłki lub adres e-mail w przypadku Produktów elektronicznych.  
  8. Dostawy realizowane są na terenie Polski.
  9. Koszty dostaw podane są w momencie składania Zamówienia. Klient może się z nimi zapoznać przed dokonaniem Zamówienia.  
  10. W przypadku wyboru przez Klienta płatności w formie przedpłaty czas wysyłki Produktu liczy się od dnia uznania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy.
  11. Jeżeli przy zakupie Klient wybiera płatność w formie przedpłaty to zobowiązuje się do niezwłocznej wpłaty środków na rachunek bankowy Sprzedawcy. W razie braku wpłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy w terminie 3 dni roboczych od dnia złożenia Zamówienia w Sklepie (z wyłączeniem sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy), Zamówienie ulega anulowaniu.
  12. W przypadku konsultacji, szkoleń, czy innych usług indywidualnych, które zamówił Klient, a które są dostępne w Sklepie – realizacja usługi nastąpi w terminie indywidualnie uzgodnionym przez strony, w terminie wybranym przez Klienta
    i ustalonym drogą elektroniczną.
  13. W przypadku Produktów elektronicznych np. kursów online wysyłka Produktu do pobrania lub dostęp do danego kursu online następuje zazwyczaj niezwłocznie po dokonaniu i zaksięgowaniu płatności. Dostęp może też być udzielany cyklicznie, zgodnie z programem kursu i terminami wskazanymi w opisie kursu. Dostawa zamówionych Produktów elektronicznych odbywa się nieodpłatnie, w ramach usługi utrzymania Konta Klienta.
  14. Przyjmuje się, że dzień zapłaty, to dzień uznania rachunku bankowego Sprzedawcy. 

§7 USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ

  1. Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca
    świadczy na rzecz Klienta usługi drogą elektroniczną.
  2. Podstawową usługą świadczoną drogą
    elektroniczną na rzecz Klienta przez Sprzedawcę jest umożliwienie Klientowi
    zawarcia umowy (zakupu/dostarczenia treści cyfrowej/ Produktu cyfrowego) ze
    Sprzedawcą drogą elektroniczną. Usługa

    ta świadczona jest nieodpłatnie, w ramach ceny zapłaconej z tytułu złożenia
    Zamówienia.
  3. Sprzedawca świadczy również na rzecz
    Klienta usługę w postaci wysyłki newslettera, jeśli Klient wyraził na nią
    zgodę. Szczegóły dotyczące wysyłki newlettera, zapisu, rezygnacji z jego
    otrzymywania opisane zostały w polityce prywatności.
  4. Sprzedawca świadczy również na rzecz Klienta usługę polegającą na
    rejestracji

    i utrzymywaniu Konta oraz zapewnianiu Klientowi dostępu do Konta za pomocą
    logowania, jeżeli Klient zdecydował się takie konto założyć. Usługa ta
    świadczona jest na rzecz Klienta w ramach ceny zapłaconej za dany Produkt.
  5. W celu założenia indywidualnego Konta
    Klient powinien wypełnić formularz rejestracyjny i zaakceptować Regulamin, a
    następnie złożyć Zamówienie.
  6. Na podany przez Klienta adres e-mail
    zostaną przesłane informacje związane

    z założeniem konta oraz link aktywacyjny umożliwiający ustalenie hasła. Po
    kliknięciu w niego i ustaleniu indywidualnego hasła, Konto zostaje utworzone, a
    Klient może

    z niego korzystać.
  7. Utworzenie indywidualnego Konta nie jest warunkiem koniecznym do
    korzystania z Produktów, w tym w szczególności z kursów online Sprzedawcy.
  8. Z
    chwilą dokonania skutecznej rejestracji Konta umowa o świadczenie nieodpłatnej
    usługi drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas nieokreślony.
  9. Klient loguje się do Konta poprzez adres
    e-mail lub login oraz hasło. W każdej chwili może też wygenerować nowe hasło w
    przypadku zapomnienia lub utracenia poprzedniego. 
  10. W celu zapewnienia
    bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku

    z korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i
    organizacyjne służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych osobowych
    przez osoby nieuprawnione.
  11. Sprzedawca podejmuje
    działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego funkcjonowania. Klient jest
    uprawniony poinformować Sprzedawcę o wszelkich nieprawidłowościach lub
    przerwach w funkcjonowaniu Sklepu.
  12. Zabronione jest
    udostępnianie danych Konta Klienta osobom trzecim oraz zakładanie kilku Kont
    przez jednego Użytkownika.
  13. W wypadku Klientów nie będących Konsumentami Sprzedawca może
    wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi drogą elektroniczną polegającej na
    utrzymaniu konta Klienta ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn
    poprzez przesłanie Klientowi stosownego oświadczenia, również drogą
    elektroniczną na podany przez niego do rejestracji Konta adres e-mail.
  14. W wypadku Klientów będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o
    świadczenie usługi elektronicznej i usunąć konto Klienta lub
    pozbawić go prawa do składania Zamówień w każdym czasie z zachowaniem
    14-dniowego okresu wypowiedzenia, z zachowaniem praw nabytych przez Klienta
    przed rozwiązaniem umowy.
  15. W wypadku Klientów będących Konsumentami Sprzedawca  może wypowiedzieć umowę o
    świadczenie usługi elektronicznej i usunąć konto Klienta lub
    pozbawić go prawa do składania Zamówień, ze skutkiem natychmiastowym, z ważnych
    powodów, w przypadku istotnego i rażącego naruszenia przez Klienta postanowień
    niniejszego Regulaminu, tj. w szczególności w przypadku, gdy Klient korzysta ze
    Sklepu i Konta w sposób niezgodny z przepisami prawa lub postanowieniami
    Regulaminu i niezgodnie z dobrymi obyczajami oraz przeznaczeniem Konta i Sklepu, 
    w sposób uciążliwy dla innych Klientów oraz dla Sprzedawcy, kopiuje Produkty i
    Usługi Sprzedawcy lub udostępnia je podmiotom trzecim bez zgody Sprzedawcy,
    podaje Sprzedawcy dane niezgodne z rzeczywistym stanem prawnym, nieprawidłowe,
    niedokładne lub naruszające prawa osób trzecich, lub też narusza lub próbuje
    naruszyć zabezpieczenia techniczne Sklepu i Konta w celu niedozwolonego
    uzyskania dostępów do jego zasobów. 
  16. Strony mogą również
    rozwiązać umowę o świadczenie usług elektronicznych w drodze porozumienia stron
    w każdym czasie.
  17. Klient może rozwiązań
    umowę o świadczenie usług drogą elektronicznych w każdym czasie, z zachowaniem
    14-dniowego okresu wypowiedzenia.
  18. Wskutek usunięcia
    Konta przez Sprzedawcę Klient traci dostęp do wszystkich Produktów i zasobów
    dostępnych uprzednio na jego Koncie.
  19. W celu usunięcia
    Konta, Klient może samodzielnie skasować istniejące Konto lub skontaktować się
    w tym celu ze Sprzedawcą drogą elektroniczną.
  20. Sprzedawca informuje,
    że usunięcie Konta Klienta może utrudnić lub uniemożliwić Klientowi korzystanie
    z Produktów w Sklepie, również tych, które zamówił.

§8 REKLAMACJE

  1. Sprzedawca odpowiada
    wobec Klienta, będącego konsumentem w rozumieniu art. 22Kodeksu
    Cywilnego za niezgodność z Umową Sprzedaży Produktów zakupionych przez Klienta,
    a także stosownie do przepisów Ustawy o prawach konsumenta.
  2. Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Produkt
    wolny od wad.
  3. Reklamacja powinna zawierać dane
    umożliwiające identyfikację Klienta (imię

    i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji (np.
    rodzaj

    i datę wystąpienia wady) oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku
    otrzymania niekompletnej reklamacji, Sprzedawca wezwie Klienta do jej
    uzupełnienia pod rygorem pozostawienia reklamacji bez rozpoznania.
  4. Reklamacja powinna zostać przesłana na
    adres e-mail Sprzedawcy podany

    w niniejszym Regulaminie.
  5. Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji
    w terminie do 14 dni

    od otrzymania reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu na adres
    e-mail składającego reklamację.
  6. Sprzedawca będzie przetwarzał dane osobowe
    Klienta w celu rozpatrzenia reklamacji.
  7. Klient może skorzystać z formularza
    reklamacji stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu.
  8. W przypadku sprzedaży Produktu
    w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego
    strony wyłączają odpowiedzialność Sklepu z tytułu rękojmi za wady fizyczne i
    prawne rzeczy.

§9 ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KONSUMENTA

  1. Konsumentowi przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, bez podania przyczyny, z zastrzeżeniem ust. 6.
  2. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą elektroniczną lub za pośrednictwem formularza kontaktowego dostępnego w Serwisie). Aby zachować termin
    do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
  3. Przykładowa treść oświadczenia (formularza) o odstąpieniu od umowy znajduje się w załączniku do niniejszego regulaminu.
  4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
    od otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, z zastrzeżeniem ust. 6 niniejszego paragrafu.
  5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  6. Prawo do odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi, jeżeli spełnianie świadczenia, tj. uzyskanie dostępu do Produktu cyfrowego, nastąpiło przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Klient wyraża zgodę na uzyskanie dostępu
    do Produktu przed terminem, o którym mowa w ust. 1 i jest świadomy utraty prawa do odstąpienia od umowy.
  7. W przypadku wystawienia faktury korygującej, faktura zostanie wystawiona przez Sklep w momencie zwrotu pieniędzy na konto Klienta. Faktura zostanie wysłana
    do Klienta drogą elektroniczną na adres e-mail, podany podczas składania Zamówienia.
  8. W przypadku wystąpienia wady towaru Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego towaru na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji, o ile gwarancja została udzielona.
  9. Korzystając z rękojmi Kupujący może, na zasadach oraz w terminach określonych w Kodeksie cywilnym: złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny
  10. przy wadzie istotnej – złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy
  11. żądać wymiany rzeczy na wolną od wad
  12. żądać usunięcia wady
  13. Sprzedawca prosi o składanie reklamacji na podstawie rękojmi na adres pocztowy lub elektroniczny wskazany w Regulaminie.
  14. Jeśli okaże się, że dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany do dostarczenia tego towaru, w przypadku Konsumenta na koszt Sprzedawcy, na adres Prałatowska 6/138, 03-520 Warszawa.
  15. Jeśli na towar została udzielona dodatkowo gwarancja, informacja o niej, a także o jej warunkach, jest dostępna w opisie produktu w Sklepie.
  16. Reklamacje dotyczące działania Sklepu należy kierować na adres e-mail wskazany w Regulaminie.
  17. Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 30 dni.

§10 PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ, LICENCJA, PRAWA AUTORSKIE

  1. Wszelkie
    treści, materiały elektroniczne i Produkty (w tym Produkty elektroniczne) oraz
    usługi świadczone przez Sprzedawcę, dostępne w Sklepie, stanowią utwory w
    rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach
    pokrewnych, podlegają ochronie prawnej i stanowią własność intelektualną
    Sprzedawcy.
  2. Sprzedawca udziela Klientowi
    licencji niewyłącznej i nieprzenaszalnej, bez prawa

    do udzielania sublicencji na korzystanie z przedmiotu umowy/produktu. Klient

    w ramach umowy upoważniony jest do korzystania z Produktu jedynie na własne potrzeby,
    bez ograniczeń terytorialnych, na następujących polach eksploatacji:
  3. W zakresie zapisu utworu –
    zapis techniką cyfrową – utrwalenie poprzez cyfrowe przetwarzanie na
    dedykowanej platformie (Koncie Klienta) utrzymywanej przez Sprzedawcę,  
  4. Wydruk na własne potrzeby
    korzystania z materiałów w formacie pdf. i doc. oraz docx.,
  5. Zapis metodą cyfrową,
    modyfikacje na własne potrzeby w zakresie wskazanym

    w odpowiednich instrukcjach lub komentarzach, np. na własnym dysku twardym.
  6. Licencja,
    o której mowa w ust. 2 jest ważna przez czas trwania dostępu do Produktu. Okres
    dostępu do danego Produktu, a tym samym czas trwania licencji wskazywany jest w
    opisie danego Produktu. Wynagrodzenie z tytułu udzielenia licencji zawiera

    się w opłacie dokonywanej przez Klienta.
  7. Zakazane jest w
    szczególności, zarówno co do całości Produktu, jak i jego części:
  8. udostępniania
    i prezentowanie Produktu osobom trzecim,
  9. publikowania
    Produktu niezależnie od formy publikacji, z wyjątkiem publikacji dozwolonej w
    instrukcji lub komentarzach,
  10. kopiowanie,
    powielanie na potrzeby inne niż własny użytek.
  11. Użytkownik zobowiązuje się
    dołożyć należytej staranności, aby Produkt,

    w szczególności Produkt elektroniczny (materiały edukacyjne dostępne na
    platformie e-learningowej) nie został ujawniony osobom niepowołanym/trzecim.
  12. Sprzedawca
    informuje niniejszym Klienta, że jakiekolwiek rozpowszechnianie Produktów
    elektronicznych lub jakichkolwiek innych treści albo Produktów udostępnionych
    przez Sprzedawcę stanowi naruszenie przepisów prawa i może rodzić odpowiedzialność
    cywilną lub karną. Sprzedawca może także domagać

    się stosownego odszkodowania zadośćuczynienia z tytułu poniesienia strat
    materialnych lub niematerialnych zgodnie z obowiązującymi przepisami.
  13. W
    przypadku zamiaru wykorzystania Produktu w sposób sprzeczny z wskazanym w
    niniejszym Regulaminie, Klient obowiązany jest uzyskać pisemną zgodę
    Sprzedawcy.
  14. Sprzedawca
    jest uprawniony do okresowej aktualizacji Produktów, w szczególności Produktów
    elektronicznych (szkoleń, VOD, materiałów pdf, doc., docx., ćwiczeń, lekcji,
    modułów).
  15. Klient
    wyraża zgodę na umieszczenie jego logotypu w wykazie klientów Sprzedawcy,
    udzielając mu tym samym licencji niewyłącznej, nieodpłatnej, nieograniczonej
    czasowo i terytorialnie na korzystanie do celów prowadzonej przez Sprzedawcę
    działalności  na następujących polach
    eksploatacji: utrwalanie w zakresie zapisu metodą cyfrową w pamięci komputera i
    w sieci Internet, zwielokrotnianie dowolną techniką, rozpowszechnianie w
    Sklepie, na stronach Sprzedawcy, publiczne wyświetlanie, bez prawa do
    sublicencji.

§11 DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO (czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych informuję, iż:

  1. Administratorem
    danych osobowych Klienta jest Maria Maruszczyk Gruntownia Centrum Dobrych
    Szkoleń NIP: 5732684897 , REGON: 362295704, zwany w Regulaminie również
    Sprzedawcą.  Administrator samodzielnie
    wykonuje zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych. Kontaktować z
    Administratorem możesz się używając poniższych danych: e-mail: kontakt@gruntownia.pl , Numer telefonu:
    514738413 lub pisemnie na adres Administratora.
  2. Dane
    osobowe Klienta podawane w formularzach znajdujących się w Sklepie będą
    przetwarzane na podstawie umowy zawartej pomiędzy Klientem a Administratorem,
    do zawarcia której dochodzi wskutek akceptacji niniejszego Regulaminu, na
    podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania
    umowy). Jest to konieczne dla wykonania tej umowy (realizacji zamówienia
    Produktu i założenia Konta) a następnie utrzymywania Konta Klienta i obsługi
    Klienta związanej z zawartą umową.
  3. Dane
    osobowe Klienta mogą być przetwarzane również w następujących celach i na
    następujących podstawach prawnych:
  4. wystawienia faktury i
    spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego — na
    podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa);
  5. realizacji transakcji
    płatniczych za pośrednictwem operatora płatności elektronicznych – na podstawie
    art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
  6. rozpatrzenia reklamacji czy
    roszczeń — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia
    i/lub wykonania umowy);
  7. ustalenia, dochodzenia lub
    obrony przed roszczeniami — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie
    uzasadniony interes administratora);
  8. kontaktu telefonicznego w
    sprawach związanych z realizacją usługi — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b
    RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy);
  9. przechowywania nieopłaconych
    zamówień — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes
    administratora);
  10. tworzenia rejestrów i ewidencji
    związanych z RODO — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowiązek
    wynikający z przepisów prawa) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie
    uzasadniony interes administratora);
  11. archiwalnym i dowodowym, na
    potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć wykazywaniu faktów — na
    podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes
    administratora);
  12. wykorzystywania cookies na
    stronie i podstronach Sklepu — na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (zgoda);
  13. w celu marketingu
    bezpośredniego kierowanego do Klienta – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO
    (prawnie uzasadniony interes administratora).
  14. Podanie
    danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celach związanych z
    realizacją umowy oraz realizacją prawnie uzasadnionych interesów
    Administratora. Ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja Umowy będą
    niemożliwe.
  15. Dane
    osobowe Klienta będą przetwarzane przez okres realizacji umowy, a także przez
    okres zabezpieczenia ewentualnych roszczeń zgodnie z powszechnie obowiązującymi
    przepisami prawnymi. Następnie zostaną usunięte, chyba że zdecyduje się
    korzystać z usług Administratora i pozostawi je na innej podstawie i we
    wskazanym mu celu.
  16. Dane
    osobowe Klienta będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim, jak na
    przykład serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i
    hostingu, dostawca usługi poczty elektronicznej, dostawca usługi mailingu
    (newsletter) czy systemu płatności, kancelarii prawnej, podwykonawcom i
    zleceniobiorcom, zaangażowanym w prace sklepu internetowego, itp.
  17. W
    związku z faktem, że Administrator korzysta z zewnętrznych dostawców różnych
    usług np. Facebook, Instagram, Google, Microsoft, Hekko, Fakturownia, Tpay itp.
    dane mogą być przekazywane do państw trzecich np. do Stanów Zjednoczonych. Będą
    one przekazywane jednak tylko tym odbiorcom, którzy przystąpili do tzw. Tarczy
    Prywatności – Privacy Shield lub tym, którzy gwarantują odpowiednią ochronę
    danych osobowych poprzez:

– współpracę z podmiotami przetwarzającymi dane osobowe w państwach, w odniesieniu do których została wydana stosowna decyzja Komisji Europejskiej,

– stosowanie standardowych klauzul umownych wydanych przez Komisję Europejską,

– stosowanie wiążących reguł korporacyjnych zatwierdzonych przez właściwy organ nadzorczy.

  • Klient
    ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, ich sprostowania,
    usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec
    przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo żądania dostępu do danych, a
    także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony
    Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych jest niezgodne z
    aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych.
    Przysługuje mu też prawo do bycia zapomnianym, jeśli dalsze przetwarzanie nie
    będzie przewidziane przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
  • Klient
    posiada też prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie, jeżeli podał swoje
    dane osobowe na podstawie zgody. Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na
    przetwarzanie danych, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  • Dane
    Klienta nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie
    profilowania w rozumieniu RODO, co oznacza, że Administrator nie będzie
    podejmował automatycznych decyzji, które mają wpływ na prawa i wolności
    Klienta.
  • W
    celu zapewnienia bezpieczeństwa Klientowi i przekazania danych w związku z
    korzystaniem ze Sklepu, Sprzedawca podejmuje środki techniczne i organizacyjne
    odpowiednie do stopnia zagrożenia bezpieczeństwa świadczonych usług, w
    szczególności środki służące zapobieganiu pozyskiwania i modyfikacji danych
    osobowych przez osoby nieuprawnione.
  • Szczegółowe
    zasady zbierania, przetwarzania i przechowywania danych osobowych
    wykorzystywanych w celu realizacji zamówień poprzez Sklep, oraz polityka plików
    cookies zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem:
    https://www.gruntownia.pl/polityka-prywatnosci-strony-i-sklepu-gruntownia/?preview=true

§12 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW
I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ PRZEZ KONSUMENTA

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie
    ewentualnych sporów wynikłych w związku

    z zawartymi umowami o dostarczenie Produktu na drodze postępowania
    mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
  2. Konsument ma możliwość skorzystania z
    pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
    Konsument ma możliwość m.in. do:
  3. zwrócenia się do stałego polubownego sądu
    konsumenckiego z wnioskiem

    o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
  4. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora
    Inspekcji Handlowej z wnioskiem

    o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu
    między Klientem a Sprzedawcą,
  5. bezpłatnego skorzystania z pomocy
    powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej,
    do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja
    Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
  6. Bardziej
    szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania
    reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie
    internetowej http://www.uokik.gov.pl oraz w siedzibach i na
    stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów,
    organizacji społecznych,

    do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich
    Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
  7. Konsument może
    również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr.
    Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami
    dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych
    wynikających

    z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
  8. Sprawa może być rozpatrywana
    przez sąd polubowny tylko po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i w
    przypadku, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę. W pozostałych
    wypadkach ewentualne spory zostają poddane sądom właściwym zgodnie z
    postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego i właściwością ogólną.

§13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy oraz
    świadczone usługi wykonywane są w języku polskim i w oparciu o przepisy prawa
    polskiego.
  2. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do
    dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów
    prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany
    wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu, zmiany technologii.
    Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na platformie internetowej
    Sprzedawcy na podstronie: Regulamin.
  3. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu
    stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy.
  4. W przypadku, gdyby jakiekolwiek
    postanowienie niniejszego Regulaminu okazało się niezgodne z powszechnie
    obowiązującymi przepisami prawa i naruszające interesy konsumentów, Sprzedawca
    deklaruje zastosowanie wskazanego postanowienia.
  5. Rozstrzyganie
    ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest konsumentem w
    rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądom
    właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.
  6. Rozstrzyganie
    ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest konsumentem
    w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, zostaje poddane sądowi
    właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.
  7. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym
    Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa
    polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy
    o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej
    konkurencji, ustawy o ochronie danych osobowych oraz Ogólnego Rozporządzenia o
    Ochronie Danych Osobowych (RODO).

Link do polityki prywatności: https://www.gruntownia.pl/polityka-prywatnosci-strony-i-sklepu-gruntownia/?preview=true

Link do niniejszego Regulaminu: ________________________________________

ZAŁĄCZNIK nr 1 – WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO

Miejscowość, data: …………………………….

Imię i nazwisko/firma: …………………………….

Adres zamieszkania: ……………………………….

E-mail: …………………………….

Numer telefonu: …………………………….

Numer zamówienia: …………………………….

Data odbioru zamówienia: …………………………….

Gruntownia Centrum Dobrych Szkoleń

Maria Maruszczyk

Ul. Prałatowska 6 m 138

03-510 Warszawa

kontakt@gruntownia.pl

Reklamacja Produktu

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu………………………………………………. Produkt ……………………………………………………… ………………………………………………………[informacja o produkcie] jest wadliwy.

Wada polega na …………………………………………………………………………………. ……………………………………………………………………………………………………………………………………………….……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..[opis wady].

Wada została stwierdzona w dniu…………………………………………………..

Z uwagi na powyższe, żądam:

  • wymiany towaru na nowy (art. 561 § 1 kc)
  • nieodpłatnej naprawy towaru (art. 561 § 1 kc)
  • obniżenia ceny towaru o kwotę ………………….. zł,
    słownie: …………………………………………… zł (art. 560 § 1 kc),
  • odstępuję od umowy (art. 560 § 1kc).

Numer rachunku bankowego do zwrotu środków: …………………………………………………………………………………………………………………………

Posiadacz rachunku bankowego: ………………………………..………………………………….

Data: ____________________   Podpis Konsumenta: __________________

ZAŁĄCZNIK nr 2 – WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Miejscowość, data: …………………………….

Imię i nazwisko/firma: …………………………….

Adres zamieszkania: ……………………………….

E-mail: …………………………….

Numer telefonu: …………………………….

Numer zamówienia: …………………………….

Data odbioru zamówienia: …………………………….

Gruntownia Centrum Dobrych Szkoleń

Maria Maruszczyk

Ul. Prałatowska 6 m 138

03-510 Warszawa

kontakt@gruntownia.pl

Oświadczenie

o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa

Niniejszym oświadczam, że odstępuję od umowy ……………………………………………. nr …………………………………….. zawartej dnia ………………………………………… dotyczącej następujących rzeczy …………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..

Proszę o zwrot kwoty ……………… zł (słownie ………………………………………………………złotych) poprzez:

  • przekaz pocztowy na adres
    ………………………………………………………………..…. [wypełnić
    jeśli dotyczy]
  • na rachunek bankowy o numerze:
    …………………………………………………………………………………………
    [wypełnić jeśli dotyczy],

Data: _____________________            Podpis Konsumenta: _____________

Preferencje plików cookies

Inne

Inne pliki cookie to te, które są analizowane i nie zostały jeszcze przypisane do żadnej z kategorii.

Niezbędne

Niezbędne
Niezbędne pliki cookie są absolutnie niezbędne do prawidłowego funkcjonowania strony. Te pliki cookie zapewniają działanie podstawowych funkcji i zabezpieczeń witryny. Anonimowo.

Reklamowe

Reklamowe pliki cookie są stosowane, by wyświetlać użytkownikom odpowiednie reklamy i kampanie marketingowe. Te pliki śledzą użytkowników na stronach i zbierają informacje w celu dostarczania dostosowanych reklam.

Analityczne

Analityczne pliki cookie są stosowane, by zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzą w interakcję ze stroną internetową. Te pliki pomagają zbierać informacje o wskaźnikach dot. liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Funkcjonalne

Funkcjonalne pliki cookie wspierają niektóre funkcje tj. udostępnianie zawartości strony w mediach społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcjonalności podmiotów trzecich.

Wydajnościowe

Wydajnościowe pliki cookie pomagają zrozumieć i analizować kluczowe wskaźniki wydajności strony, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia dla użytkowników.