Gruntownia Centrum Dobrych Szkoleń
NIP: 573 268 48 97
REGON: 362 295 704
Maria Maruszczyk
514 738 413
kontakt@gruntownia.pl
Kontakt
Kreatywne psycholożki i pedagożki – poznaj nas!
W zespole składającym się z kobiet, z których wszystkie to zdecydowanie kreatywne psycholożki i pedagożki, dbamy o to, aby każde nasze warsztaty miały pozytywny wpływ na naszych uczestników. Skupiamy się szczególnie na rozwoju emocjonalno – społecznym dzieci i młodzieży. Otaczamy wsparciem dorosłych – rodziców i nauczycieli. Pracujemy w Warszawie i jej okolicach.

W swojej pracy łączymy teatr oraz sztukę, korzystamy z inspirujących instrumentów intuicyjnych w celu edukowania dzieci. W swojej pracy wykorzystujemy:
- Dramę
- Arteterapię
- Terapię dźwiękiem
Wszystko to sprawia, że w ciekawej, przyjemnej atmosferze dzieci doświadczają ważnych rzeczy.
Co nas rzeczywiście wyróżnia?
- Pochylamy się nad każdą grupą, z jaką prowadzimy warsztaty -indywidualizujemy podejście do grup.
- Rozmawiamy z wychowawczyniami.
- Chcemy angażować rodziców w nasz program.
- Prowadzimy rzetelną ewaluację wewnętrzną.
- Prowadzimy miesięczne superwizje zespołowe.
- Nieustannie podnosimy swoje kwalifikacje zawodowe (kursy, szkolenia, szkoły podyplomowe).
- Lubimy się w zespole.
Zespół

Maria Maruszczyk
Po pierwsze jestem mamą dwóch supercórek – Julii i Krysi, po drugie jestem założycielką Grutnownii. Jest to moje trzecie dziecko.
Jestem również psycholożką, absolwentką: Szkoły Warsztatu i Treningu Psychologicznego INTRA, Szkoły Dramy Stosowanej Stowarzyszenia STOP – KLATKA, Kursu Teatru Forum Drama Way oraz rocznego Kursu Interpersonalnego i Podstaw Pomagania w Centrum Counsellingu Gestalt w Krakowie. Odbyłam liczne szkolenia z zakresu dramy.
Moja ulubiona bajka wchodzi w skład II edycji programu Poruszających Bajek o Zachowaniach Społecznych i jest to historia o profesor Żyrafie i Docencie Niedźwiedziu, którzy nie potrafią ze sobą rozmawiać i ciągle się kłócą. Cudowne jest, kiedy dzieci mogą na chwilę wcielić się w rolę Żyrafy i zmierzyć się z obrażonym Niedźwiedziem, aby uratować ich przyjaźń.

Aleksandra Stolarska
psycholog, trener biznesu. Doświadczenie zdobywała pracując w organizacjach NGO. Prowadzi warsztaty dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych o tematyce motywacji, mnemotechnik, komunikacji, blended learning, grywalizacji, twórczości, przedsiębiorczości.

Karolina Jóźwik

Katarzyna Leoniewska
absolwentka psychologii oraz animacji kultury na Uniwersytecie Warszawskim. Ukończyła Szkołę Treningu i Warsztatu Psychologicznego INTRA.
Uczestniczyła w szkoleniach dramowych realizowanych przez polskich i zagranicznych ekspertów. Od 2012 roku związana ze Stowarzyszeniem Praktyków Dramy
STOP-KLATKA, gdzie prowadzi warsztaty dla dzieci i młodzieży z zakresu psychoedukacji, profilaktyki, edukacji kulturalnej i artystycznej .Gra także w spektaklach interaktywnych
dla dzieci i młodzieży oraz prowadzi szkolenia z zakresu wykorzystania technik dramowych w pracy z dziećmi.

Anna Mikucka
Magister Psychologii SWPS. Ukończyła Szkołę Treningu i Warsztatu Psychologicznego Ośrodka Pomocy i Edukacji Psychologicznej INTRA.

Agnieszka Pańtak
Z natury humanistka, z wykształcenia filolog-pedagog (KUL) i trener warsztatu psychologicznego (UW), z potrzeby tworzenia samouk fotograf, z miłości żona i mama 3 dziewczynek
w wieku przedszkolnym. Od zawsze lubiłam pracować z grupą, odnajdując się w roli animatorki czy wychowawczyni.
Doświadczenie zawodowe w roli trenerki zdobywałam w organizacjach pozarządowych (m.in. Stowarzyszenie Razem Przeciwko Przemocy, Ośrodek Pomocy i Edukacji Psychologicznej Intra) oraz instytucjach samorządowych (Centrum Myśli Jana Pawła II, Centrum Komunikacji Społecznej), pracując głównie z młodzieżą i dziećmi w wieku szkolnym. Dzięki życiowej roli mamy do grona moich
odbiorców dołączyły najmłodsze dzieci, które każdego dnia uczą mnie jak w praktyce wygląda różnobarwna paleta emocji 2-, 4- i 6-latka 🙂
Z Gruntownią jestem związana od 2019 roku, czyli… wciąż odkrywam ogromny „dramowy potencjał” pracy u podstaw z małym człowiekiem! Wśród moich ulubionych bajek jest opowieść o Cichej Trawie i próbie oswojenia swojego strachu oraz bajka o Gerdzie i trudnej sztuce przegrywania. Podczas zajęć
z przedszkolakami nie ustaje mnie zaskakiwać ich naturalna umiejętność rezonansu z przedstawianą emocją i łatwość podążania za odgrywaną rolą.